Hur har jag hamnat i Värnamo?

(melodi: Waterloo)
"Värnamo, hur har jag hamnat i Värnamo?
Värnamo, här vaknar jag bakfull och utan skor.
Värnamo, av alla de orter på denna jord...
Värnamo, jag kan inte minnas vad jag har gjort.
Värnamo, måste jag nu bo i Värnamo?"



Åh jag har köpt en bok med snapsvisor till min bror. Och så hittar man världens bästa låt! Värnamo av alla jävla orter i världen har fått en helt egen sida! Hurra för Sören!

Jag har även shoppat för mycket med Freaky, klippt av mitt hår, smittat min bror och övervägt möjligheten att citera Frida på
www.tjuvlyssnat.com. Hon är inte klok.

Jag tillhör förresten den lilla skaran av konsumenter, som inte förstår lurigheten med att prissätta varor enligt så-många-nior-som-möjligt-principen. Så idag köpte jag en kjol för endast 800. Eller ja, 899.

En tysk grammatikbok som har med ein Schnäppchen som exempel på neutrala substantiv borde vara en given gåva till mig.

Kommentarer
Postat av: Freaky Fridayy

Hmm... Jag känner igen den där Värnamo- låten... X

2006-08-13 @ 18:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback