A dieu

She's says you've given up - your folks told me you should be left alone.

Åh äntligen lite stuktur i min vardag. Eller struktur var kanske att ta i. Men två dagars jobb är två dagars jobb - kaaasching. Brav.

Igår köpte jag efter lång tids suktande min efterlängtade klänning. Kein Schnäppchen aber trotzdem... Ännu en spark i rätt riktning. Men som sagt: När man nått botten har man i alla fall någonting att stå på.

Fick en släng av Berlinlängtan nyss. Mycket värre än väntat. Tänk att en uppdatering i resedagboken kan göra så mycket. Det är löjligt nästan. Ich will Kastanienallé.

At least be confused about right and wrong. A dieu.


Kommentarer
Postat av: ämle

tänk om du visste hur mycket jag tycker om dig älskade!!!

2006-12-21 @ 19:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback