Ensemble, c'est tout.

Jag sover för mycket. Inte för länge på morgonen eller för tidigt på kvällen men ändå alldeles för mycket.

Jag borde börja se över mitt magra utbud av kläder. Jag måste ju se lite anständig ut när jag ska vistas i royalisternas hufudstad. Rykten säger att nyårsafton kommer bli festlig. Och kanske inleds det nya året med ett jobb. Jag skulle inte tacka nej.

Det är ändå bra skönt att vara långledig. Igår spenderade jag exempelvis eftermiddagen i soffan med en god bok - "Tysk ordbildning 10 poäng".  Nu vet jag vad språkets minsta beståndsdel heter. Åt helvete med alla naturvetare som tjatar om molekyler och atomer. This is the shit.

Det doftar linssoppa. Mumsfillibubblan.

Keeeeso.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback