Radiengångerradiengångerpi?

Idag rusade jag upp vid klockan sju helt frivilligt. Fråga mig inte varför - det är ju inte så att jag har ett jobb att sköta. Men kanske snart förhoppningsvis. Notera hur osäkerheten framhävs genom ordvalet.

Jag har i alla fall skaffat mig två referenser. "Det blir ju inga bra referenser men det är klart jag ställer upp." Min chef är alltid lika seriös. Poop, får jag inget jobb ska jag sticka in en blyertspenna i ögat och vrida tills jag inser hur dum jag är som tackade nej till sex månader i London. Tänk att det aldrig lönar sig att vara förståndig. Just därför ska jag testa det där med blyertspennan.

Nu är Jonnalover hemma igen. Guhud vad jag har saknat henne. Sebastian-c'est-une-jolie-jardin är också med. Han verkar echt sympatisch som en tysk hade uttryckt det. Deras förhållande verkar så internationellt och trevligt. Zum Wohl alle Freunde.

Min syster har givit mig det bästa feministiska matteexemplet ever: Hur många ballar behövs det för att det ska räcka hela året?

Svara på det om ni kan.


Kommentarer
Postat av: ämle

jag längtar efter dig så otroligt mycket. när ses vi? när kan jag bo i din säng? bobhanssonbobhanssonbobhansson. nästa sommar är det du, jag och han igen. andré kan få vara med på ett ack så litet hörn!

2006-12-20 @ 14:10:31
Postat av: Karrobarro

Vi ses så snart som möjligt hoppas jag! Du är alltid välkommen! André kan få sova i fotändan.

2006-12-20 @ 14:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback