The Presets

(Stressad kille 20+ kommer in i entrén och stoppar en ung läkare.)
Killen: Du, den här nervcentralen, vart ligger den?
Läkaren: Nervcentrat? Ja, det sitter i hjärnan. (Ler ironiskt.)
Killen (upprört): HA HA, jävligt roligt AT-läkarjävel. Hur funkar studielånen för dig?!
(Läkaren gapar medan killen rusar vidare.)

Gudars vilken fredagkväll det blev. En minst sagt sympatisch konsert som gjorde mig echt begeistert! Jag kan inte ens klaga på värmen eller mina misshandlade fotknölar.

Gårdagen blev desto mindre angenäm. Förkylning slash bakfylla slash trötthet resulterar helt enkelt inte i något annat än en dag i sängen.

Åh imorgon ska jag äta utefrukost med Martina och Lucy. Bra skit, säger jag om sådant.

- Jag är trött på biljäveln som står parkerad vid min häck varje dag!
- Petz es doch der Stasi!


Kommentarer
Postat av: linn

karrofool -nu har jag ÄNTLIGEN kommit på din bloggadress igen, och länkat in den på min sida så jag inte ska missa någonting du uppdaterar! HUR MÅR DU? det verkar bra -sådant gör mig glad!

Postat av: Karolina

Nämen Linn! Tjoho! Jag mår bättre än någonsin! :D Hur mår du själv?

2006-10-05 @ 10:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback