Guten Tag ich will mein Leben zurück.

90271-16

Alltså, Gott Verdammter är ett underskattat uttryck.  När man inte har något bättre för sig kan man alltid hitta bilder där ens rätta personlighet kommer fram. Flickan på bilden har inget med texten att göra.

Idag är det kalasväder och jag utnyttjar det genom att dra ner rullgardinen och bänka mig framför datorn. Jag luktar såklart hallon och fyller mitt rum med jazziga toner.

Igår funderade jag länge på var på grisen man tar det som blir köttfärs, eller rättare sagt fläskfärs. Sen kände jag mig lite dum för att jag inte visste det och ännu dummare för att jag satt och grubblade över något så onödigt. Det är ju inte direkt så att jag har någon glädje av att veta vilka delar på grisen jag öser ner i kvarnen på Hemköp och packar in små svarta lådor, iklädd min röda skjorta och vita plasthandskar.

Ich bin total balla balla. (nu kom en angenäm tanke om satsdelar till mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback