Hellre lite skit hörnen.

Glad valborg. Dagen har börjar precis som man inte förväntar sig: mamma bakade scones medan jag satt vid köksbordet och var slö, Tobias roffade åt sig halva min frukost så jag blev aspissur verkligen och sen sprang vi runt sjön - jag och bror. Det var minst sagt otippat.

Mamma och pappa städar och är allmänt upprörda över att det är stökigt. Men som Tobias sa: hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete. Det uppskattades inte sådär överväldigande.

Ikväll bär det av till Ulfshult uppenbarligen. Min pappa är den bästa och kör dit mig efter jobbet.

Nu ska jag köpa korv. (det har blivit en del på sistone men det bästa är ändå folköl och bratwurst med Julia en seg lördagkväll)

Kommentarer
Postat av: fröken fröjd

håhå.. livet i jönköping är aldig som man tror.. jag har antonabstinens och är allmänt cranky.. o längtar efter min lilla darling! <3

2007-05-02 @ 22:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback