I stay accused of doing harm.

Det har kommit till min kännedom att nära släkt läser min blogg - hej till er! Det har även kommit fram att de ifrågasätter min trovärdighet och att de har vissa invändningar mot mina välskrivna skildringar. Jag kan bara till mitt försvar säga att de förmodligen känner sig träffade. Dessutom är detta min synvinkel och det alltid finns utrymme för feltolkningar. BURNED.

Hur som haver måste jag alltså nu tänka på vad jag skriver. Eller egentligen inte mer än innan men det bli ju indirekt så. Man vet att varje stavelse är tillgänglig för allmänheten men när man väl får höra att någon läser de menlösa rader man mellan varven lyckas få ner, känner man sig en smula blottad. Det är lite märkligt faktiskt.

Inte för att jag är dum nog att skriva något hemligt eller alltför personligt. Tss, det behåller jag allt för mig själv. "De kallar mig muren" på svenska med härlig balkanbrytning.

Jesus told me: go after every coin like it was the last in the world.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback