29 kronor minus.

Jag tycker det är trevligt med en intresseanmälan för fest vid instämplingsklockan. They say that you only bring trouble but I saw you that you brought a bottle of wine.

Idag slutade jag tjugo minuter för tidigt i onödan. Eller så räddade det mitt psykiska tillstånd för dagen. För får man stå ut med metal halva dagen och sen dansanta låtar från El Salvador. Oj vad det svänger och jag hade egen tolk dessutom. Texterna handlade om kor och stringtrosor. Mycket intressant.

- Vad är det du äter för något?
- Det är bulgur.
- Vad då för något sa du?
- Bulgur.
- Jaha?
- Ja, det är som couscous fast större gryn, typ.
- Vad är couscous då?

Länge leve falukorven så att säga. Och makaronerna då. Och Tom & Jerry.

- Titta nu immar rutorna igen när jag sitter här!?
- Varför är du så varm Tobias?
- För att jag har bajsat ner mig.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback