Auf Reichskäse, Freunde!

90271-8

Numera är The Presets album i min ägor. Jag är en lycklig kvinna och hela min dag är nu uppbokad åt att lyssna på denna guds gåva till mänskligheten. Dessutom fick jag två goda bonusar att lägga som bomull runt mitt hjärta. Hurra för Sören! Ost är gott och till det bör tilläggas att riksost is the only one.
 
Idag har jag även utövat min ordningsamma sida - jag har städat köket, vikt ihop all tvätt (och det är väldigt mycket), sorterat tvätt och tvättat, ätit upp fiskrester från igår (alla i familjen är hjärtligt tacksamma), diskat, tagit ut sopor och som gräddet på moset har jag startat diskmaskinen INNAN pappa upptäcker att den är full med smutsig disk när han ska duka av efter kvällsmaten.

Jag håller tummarna för att min bror lyckades bränna ihjäl djävulen i sin helvets eld i fjällen förra veckan. För en sådan tändes varje kväll så att resten av familjen såg det som ett lockande alternativ att sitta naken i snön utanför. Om han mot all förmodan misslyckades, trots sin kämparglöd och ständiga kommentar: "Nu skall satan stiga upp till ovan. Hör ni sprakandet från helveteselden?", så kan det hända att Lucifer himself sätter käppar i hjulet på min bil till Jönköping på fredag. Men som sagt jag håller tummarna för en festlig natt.

Beskåda mitt konstverk från Geilo. Det är meningen att konst ska väcka känslor och det kan jag lova att den här bilden gjorde. Det är inte lätt att vara ett pubertetsmonster utan självkontroll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback