Das alles sind wir.

Und wir fliegen wie auf Wolken, weil wir uns so gut verstehen.

Det blev en lyckad vistelse i Jönköping. Lite oplanering kryddade till en redan oförutbestämd kväll. När jag och Julia anlände i denna blåsiga stad bestämde vi oss för att ta ett mål mat på McDonalds. Jodå, lätt och smidigt tyckte vi. Precis som ett gammalt äkta par. Sen blev det förfest hos Jenny. Eller ja, Anna och Jenny skötte förfestandet själva men vi andra såg med glädje fram mot glada timmen på Bongo.

På Bongo var det fullt med kända ansikten. Wunderbar. Där var även Emeliebabe i sina snygga glasögon. Jag och Julia drack bärs och Vodka Lemon och konstaterade att det smakade bra. Det började klia i benen efter att få skaka lite rumpa och efter många om och med hamnade vi till slut på Huset. Lite mycket köttmarknad, lite mycket dregg, lite väl mycket dålig musik men allt blir ju vad man gör det till. Man kan glada upp sig bra i gott sällskap. Och kom ihåg att den nya raggningsrepliken är: "Är du fransk?"

När jag och Julia hoppat av vid rätt hållplats påväg hem till vår övernattningslya kom vi på hur soft det skulle vara att sova i en egen säng. Ksching - och där lyste IBIS HOTELLS vackra skylt mot oss och hoppala så hade vi tagit på hotell klockan tre på natten. Receptionisten var utmärkt trevlig och jag och Julia spädde på känslan av att vara ett par.

Dagen idag blev även den lyckad. Frukost på Vasas, fika på Vasas och däremellan trevlig utfyllnad av trevligt sällskap. Vi kände oss nästan höga.

Echt geil, einfach.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback