Er heißt eigentlich Frank.

Gud. Sammanfattningsvis kan man säga att det är kallt.

Idag gick jag tidigare från jobbet. Av någon anledning tyckte jag att jag var värd det. Och ingen annan invände så varför inte?

Igår jobbade jag över vilket egentligen mest innebar en trevlig pratstund med mina kollegor från kvällskiftet. Sen röjde jag och Julia igenom Second Hand och fick oss ett gott skratt. Hon bar som vanligt upp de mest underliga plagg och jag fyndade ett par stövlar.

Eftermiddagen har ej tillägnats min tomma resväska utan snarare en lång stund i soffan. Det visade sig dessutom att ett av mina tyska skivinköp var en vinylskiva. Den var åtminstone snygg och mamma diggar stenhårt. 

Imorgon bär det av mot den norska horisonten.

Jag säger: Musik ist unsere Waffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback