Focus on the pain.

90271-10

Håll till godo kamrater - såhär snygg är man ytterst sällan. Särskilt inte klockan sju på morgonen efter att man har ätit gröt till kräkgränsen. Frågan är varför vi ser så glada ut?

Pappa var hejaklack i Mångsbodarna och Evertsberg. Det var en härlig syn att se honom står där och vråla. Nu i efterhand vet jag även att han särbehandlar oss inom familjen. Till min fördel såklart.

Till Tobias i Evertsberg: "Ska du inte åka med i bussen nu?"
Till Karrofool i Evertsberg: "HEEEEJA! HEEEEJA! DU ÄR BARA TIO MINUTER EFTER TOBIAAAAAAS! DET SER JÄTTEBRA UT! KOM IGEN! HEEEEJA HEEEEJA!"

För övrigt ropade de i högtalarna när jag åkte i mål i Mora. Det är inte lätt att vara ödmjuk när man vet att man inte kom sist.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är VÄLDIGT IMPONERAD!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback