Hellre en kuslig grek.

Jag är trött för första gången på länge. Det är äkta trötthet när jag somnar på kvällen och inte den där påtvingade sömnen bara för att man ska. Kanske har det att göra med att jag går upp 05.50 varje dag (inklusive lördag). Eller på lördag måste jag ju upp ännu tidigare.

Min närmsta framtid börjar i alla fall sakta men säkert stakas ut. Jag vill inte jobba minst fem år trots ett eget kontor. Då sitter jag hellre i kassan ett halvår och kastar mig in i studievärlden när Gnosjö slitit mig i stycken.

Idag har jag häftat i A4-ark och smörjt in metallbitar i fett. Jag tänker att det kunde varit värre. Min bror fick även äran att köra på mig med sin fula flakmoppe och kasta lite nedlåtande spydigheter över mig.

- Kan vi få se på dom små bizzzingarna jaa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback