Hillevi.

90271-7


Gott verdammter vilken dag. Det slutar aldrig bra efter en natt där man ligger och väntar på att somna tills klockan ringer. Vissa medkänsla människor. Jag hugger ju mig i händerna med skruvmejseln flera gånger dagligen.

Jag räknar ner dagarna den här veckan - nu är det bara 4 arbetsdagar kvar. ksching! Sen bär det av till Geilo. Hurra för Sören känns som en lämplig kommentar här. Tobias kan nog vara körklar efter Oslo, som han uttryckte det. Kan tro't med tanke på hur sofistikerade deras firmafester brukar vara. Bullens korv och ren sprit, typ.

Idag har det väl inte hänt något anmärkningsvärt så däför gladar jag upp en bild på min själsfrände - Hillevi! Håll till godo vänner. Den är fylld med kärlek.

Kommentarer
Postat av: ost

aa, ich liebe! hillevi är snyggast i gnosjö!

Postat av: Karrobarro

Je sais! Och hon är min!

2007-02-06 @ 17:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback