Miss Hollywood.

Berusad kille ~18 kommer in på McDonalds och ställer sig vid disken. Han står och velar länge om vad han skall beställa.
Killen: Äh vad fan, jag tar ett Maxmål!
Expediten: Du är på McDonalds...
Killen: Åh fan… Då tar jag fyra McFlurry!

Ibland kan så lite locka fram ett apskratt. Det blir lätt så när man monterat sönder flera hundra häftapparater. Det är vi inhyrda alltså.

Igår blev min käre bror våldsam och vände mig uppochner trots att jag gjorde mig så tung som möjligt och sjönk ihop som en säck på köksgolvet. Jag behöver lära mig lite bättre självförsvar uppenbarligen. Det hjälper inte att vråla manligt och veva med armarna så bra man orkar.

Jag funderade på något mer filosofiskt än hur länge det var kvar till rasten idag på jobbet. Men det har jag naturligtvis glömt bort nu. Jag kan bara konstatera att jag ville köra över en ful unge idag när jag åkte hem.

They say you're like a monday morning. I say you're like a friday night.


Kommentarer
Postat av: Lisa, din insider på McDonalds

Haha, du anar inte hur ofta det faktiskt händer! "Äh, jag tar en whopper cheese" "öh... Du är inte på Burger King..." Man får höra mkt roligt innan öronen trillar av!

2007-02-08 @ 00:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback