Väterchen, dein Glas ist leer!

Idag gick jag upp halv åtta helt frivilligt för att sällskapa med mor till Växjö. Hon skulle till sjukgymnasten och vrida tillbaka sin snea nacke i rätt läge igen. Uuh. För min del resulterade denna resa i ett klänninginköp på H&M och en gratistur på NoaNoa. Alltså: jag köpte ingenting.

Resten av dagen har spenderats i en utmattande dans till Moskau. Inte för att trampa någon på tårna nu men jag är nog bäst i Gnosjö på rysk folkdans. Jag kommer bli superfit. Det är jag och Naopleon Dynamite. Fast ja, han är hundra gånger bättre.

Nu har jag sålt mina fonder för fjärde gången. Jag behöver geld till fredag för då är det fest vänner. Glada timmar och världens bästa sällskap.

Digitalism - Idealistic. Ksching makes people dance.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vet inte om jag ska vara stolt eller orolig om du är inne på NoaNoa utan att handla.. Ses vi inom en snar framtid?

2007-02-21 @ 22:54:10
Postat av: Karrobarro

Var stolt. Allt är som det ska (förutom min ekonomi då) Kommer du till jkpg imorgon? Bongo väntar på oss!

2007-02-22 @ 14:48:15
Postat av: Lisa

Åh, jag kan inte... Jobbar, hade varit jättekul annars... Jobbar till sju, plus att jag inte har pengar att åka till Jkpg för :(

2007-02-22 @ 16:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback