Body language

Vilken konstig dag. Jag sover för mycket. Det blåser för mycket. Jag gör för lite.

Min familj däremot är väldigt aktiv:
Pappa gör en apful presentation i powerpoint där han stolt får alla familjemedlemars namn att rulla in i tur och ordning:

KLAS - trött, fet 50+
Irene - pigg, glad, 45 år
Tobias - ful, fet, elektriker
Karolina - pig (märk ordvitsen), glad, arbetslös
Johanna - finnig, 11, pubertetsmonster 

Ja som sagt, kreativiteten flödar.

Mamma har gjort hurtiga danssteg framför tvn till dåliga radiohits för att sedan lysa upp tillvaron med att åka till jobbet.

Johanna bakar banankaka och jag ska inte säga mer om den saken. Man vill liksom ha ett the-sims-hål i trädgården som man kan hoppa ner i.

Tobias lyser med sin frånvaro och har meddelat att han kommer hem igen om han får köttfärslimpa.

Jag kanske skulle ta och gräva ett hål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback