Cabin by the sea.

"Du vet sådan där choklad som kostar massor - den är skitdyr."

Tårta på tårta
är vardagsbenämningen av
tautologi; en överflödig och ofta dum upprepning eller dubblering, inte sällan uppkommen till följd av ett språkligt missförstånd.

Rätta mig om jag har fel när jag säger "kaka på kaka" och att John Lennon är gay. Vi säger alla dumma saker ibland.


Well the day has come to where
I've thought of no-one
quite as much as I think of you.
As the days go by I never wonder why.
I just know it's true.
Well the day has come.
Well the day has come.
- Hanson


Åh jag vill vara vaken varenda natt. Lyssna på nittiotalet, dricka vin och le tills jag spricker. Life is so good helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: jonna

the 90´s was good shit

2007-07-19 @ 21:20:30
Postat av: Karro

Det var det verkligen!

2007-07-19 @ 21:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback