Man skall glädjas åt det lilla.

Pappa kommer in med posten. Jag dövar mina magsmärtor med frukost.

- Näe, du har inte fått något från Halebop idag heller.
- Alltså jag hatar comviq av hela mitt hjärta. Halebop menar jag. Och så har de ingen kundtjänst man kan ringa till! Ah, jag blir galen!
- Du får maila och kräva att få ditt simkort senast imorgon. Annars kan du be dem köra upp det i röven. Det går ju faktiskt.
- Ja, de ska vara glada att det inte var en vattenmelon de skulle köra upp.
- Eller en gammal nokia. Det hade blivit jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Hahahahaha! du och din far alltså!! Halebop kan få köra upp vår gamla Philips Fizz telefon i ändalykten. Den är stor som en tegelsten med utdragbar antenn dessutom

2007-07-31 @ 13:36:09
Postat av: Karro

Faen vad hyggligt av dig att offra en gammal philips!

2007-08-01 @ 11:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback