Are you still having fun?

Bernts konditori på uteserveringen. Två kvinnor ~ 20 år sitter och äter glass.

- Gick du in i mig inatt?
- Ueew. Nu fick jag bilder i huvudet. En helt normal med den vanliga betydelsen av att "gå in i något". Typ, det låg 100 kilo bacon i vägen och jag gick in det. Sen fick jag en annan bild: typ av en liten liten människa som går in i...
- Men jag såg en film en gång där en man krympte och gick in sin fru så hon fick orgasm. Och så dog han typ.
- Dog han?!
- Ja, han drunknade väl eller nåt.

Kommentarer
Postat av: kein käse ist auch keine lösung

DU VILL IN I MIG! JAG MÄRKER DET JU TYDLIGT!!!

2007-06-03 @ 11:51:02
Postat av: Karro

Säg att du är en cheddar!

2007-06-03 @ 12:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback