Bailando.

Nu är det semester. Äntligen två veckors befrielse från utvecklingsstörda barn och äckliga kattsandskunder.

Snart drar jag till Hjo. Yes box och herrejesus alltså. Det kommer bli så jewulens roligt. Sen bär det av till Pölsemannens hemland. Kombinationen Karro och festival ska bli spännande. Jag kommer förmodligen förvandlas till bajs på heltid. Men det gör väl alla?

Och snart i mitt arma liv får jag åka till Paris och hälsa på Jonna. Jag hade en underbar filmklippstund igår kväll. Alltså: Sofiero, cykel och Jonna är kanske den bästa kombinationen någonsin. I'm starting to be ölmätt. Jag är ju ganska full så jag kan faktiskt inte hålla kameran still. Und so weiter und so weiter.

Auf Wiederschnitzel!

Kommentarer
Postat av: jonna

ååååååååååååh jqg måste flytta hem så vi kan göra så jämt!!! undar om vi kan göra nåt liknande i parre? springa runt å dricka öl å smyga på nån

2007-06-29 @ 20:56:57
Postat av: Karro

KOM HEM DIN GAMLE GET! JAG KAN FÖRSÖRJA DIG MED SOFIERO OCH HYSTERISKA SKRATT!

2007-07-17 @ 21:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback