Genomföringspanna, hurra!

Idag har jag monterat avloppsluftare med kragrör. Ja jewlar, jag rockar uppenbarligen. Och dagens bästa är att jag har första tjing på en lägenhet i Växjö. Ich drücke mir die Daumen så att säga.

Utöver att ha förgyllt min lediga dag med arbete har jag agerat human syster. Det vill säga jag tog mig friheten att färga håret på systeryster. Hon litar till fullo på mig. Undra varför?

- Varför kan kvinnor, enligt Annika Sörenstam, inte svinga?
- Eh...hm.
- Men hallå!? Det kan väl inte vara så svårt? (Anna putar med brösten)
- Men jag vet inte! Jag får väl gissa på att könet sitter i vägen?
- Det var kvinnor som inte kunde svinga!

(rätt svar: brösten är i vägen)

Kommentarer
Postat av: annapanna

oj växjö, det var värst! hoppas du kommer in!

Postat av: Karro

Det hoppas jag ock!

2007-06-13 @ 15:46:43
Postat av: Niclas

höhö. hoppas inte könet är i vägen ;)

2007-06-15 @ 18:20:53
Postat av: Karro

Det där könet alltså...att det alltid ska ställa till det!

2007-06-15 @ 19:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback