Glass, glass älskling.

Alltså. Gnosjöandan flödar. Jag jobbar som en annan egenföretagare med bara ett mål i livet - att jobba 24 timmar om dygnet. Fast det är inte riktigt sanning. Men jag känner mig ändå jewligt flitig. Nu har jag vattenpaus och inväntar mitt nästa pass på Hemköp. Kommer det en otrevlig kund idag tar jag fram mitt avsågade hagelgevär som jag har bland mitt lager av kvittorullar och trisslotter. Hands up, I'm Big Bengt eller något. Och sen skjuter jag innan personen ifråga hinner säga bacon. Imorgon börjar jag klockan sju och ska arbeta tills man kan fylla hela Gnosjö med avloppsluftare med kragrör för genomföringspanna av betong.




I en annan del av Gnosjö?




Kommentarer
Postat av: say cheeeeeese

näääääääääää.. is is bäbis.
förresten äru det snyggaste som gått i en grön hemköpströja. hula!

2007-06-25 @ 13:20:41
Postat av: Karro

Jag föredrar glass va. Nu ska jag glida runt i min heta Hemköpsoutfit i sex timmar. Woho!

2007-06-25 @ 13:29:25
Postat av: annapanna

du kommer dö ung och rik om du fortsätter jobba dubbelt!

2007-06-25 @ 13:32:26
Postat av: Karro

HAH då blir jag ju rik åtminstone! HURRA HURRA HURRA.

2007-06-25 @ 20:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback