Golvet gungade.

Frida är hemma i Sverige. Hon har blivit lite av en bubblare på listan över mina sjukaste vänner. Jag tänker inte säga mer än att hennes pojkväns mamma är nunna. Och ni som känner Frida förstår kanske uttalandet hon gjorde igår: "Hon tycker inte om mig."
Den bakomliggande förklaringen till varför kan jag verkligen inte skriva här. Naughty naughty. Om Frida var man skulle jag inte våga umgås med henne.

Snart ska jag tillbaka till verkligheten. Min verklighet är för många timmar i kassan på Hemköp. Jag är så trött på det. Elope with me.

Kommentarer
Postat av: emmi

jag är här! bara här för dig! bara dig!

2007-06-04 @ 16:59:28
Postat av: ostman

faen också. jag får jobba påt.

2007-06-04 @ 19:01:35
Postat av: Karro

OSTMAN. Du måste upprätthålla din titel!

2007-06-04 @ 21:02:24
Postat av: Karro

Imorgon ses vi emle! MUMMA!

2007-06-04 @ 21:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback