Gratis inträde på Liseberg?

- Okej fråga: vad hette vår nuvarande kungs mamma?
- Eh, hur faen ska jag kunna veta det?
- Tänk på ett gatukök!
- YVONNE!
- Huh? Näe, Sibylla är rätt svar.

Jag älskar Annas självklara tonläge när hon utbrister: Yvonne! Som om jag skulle veta att det finns ett gatukök i Tibro som heter så?

- Då ska vi se: sport och fritid...i vilket koncentrationsläger dog Anne Frank?
- Jag vet inte?
- Men va...under vilken kategori faller den frågan? Sport eller fritid? OJ! Jag läste fel: det var visst förr-i-världen-frågan.


Kommentarer
Postat av: ossssssssssssssssssssssssst

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

2007-06-03 @ 13:57:14
Postat av: Karro

Jag vill bara tillägga: HAHAHAHAHAHHA

2007-06-03 @ 14:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback