Hey sugar, take a walk on the wild side.

Idag hade jag och bror som vanligt ett givande samtal vid matbordet. Han hade intressanta fakta angående vad folk roar sig med i reklampausen.

- Jag hörde nåt om någon som forskat på folks vanor i reklampausen. Jag kom på att jag liksom inte fanns med.
- Nähä vadå då?
- Näe, äta fanns inte med som alternativ. Jag äter ALLTID i reklampausen. Det är ju då man kan rusa till köket och ja, äta nåt.
- Vad faen gör alla andra då?
- Typ, pratar med dom andra som man tittar på tv med.

Ikväll ska jag grilla i Gnosjö. Imorgon ska jag kanske grilla i Sanseryd. Den gemensamma nämnaren är alltså grillen.

- Vad står IOGT för?
- Idioter och gamla tanter!

Kommentarer
Postat av: eim

så när är vigseln mellan oss? vem vill viga ett lebbpar.. (jag har hört att det är lite äckligt...?! men jag har haft fel förr)

2007-06-15 @ 16:20:52
Postat av: Karrofool

På midsommarafton? Vem faen vill bli vigd av en präst slash pastor? Han kan ju vara kristen eller gay.

2007-06-15 @ 19:22:22
Postat av: emelie

låter bra. jag fixar.. puss

2007-06-16 @ 00:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback