Zweimal Becks, bitte.

Vilken lyckad helg, vill jag säga hela tiden. Men helgen har ju inte ens börjat än. Vilken bra födelsedag får jag säga istället.

Vädret var såklart helt fucked up eftersom vi hade planerat en picknick lite löst. Men ack så bra det löste sig med prepartymiddag hemma hos Henky. Egeninhandlad alkohol från systemet och trevligt sällskap är aldrig fel. Ytterliggare en bonus var att ha privatchaufför med snygg bil. Pimp my birthday helt enkelt.

Sen blev det Bongo, ICA Maxi, Bongo och Centrum. Lite E-type har väl aldrig suttit fel på dansgolvet? KSCHING.

Natten spenderades i en bäddsoffa med Anna och Emelie och känslan av att vakna för tidigt var lite av "VÄRNAMO-HUR-HAR-JAG-HAMNAT-I-VÄRNAMO-HÄR-VAKNAR-JAG-BAKFULL-OCH-UTAN-SKOR" (sjungs till den sköna melodin av Waterloo)

Dagen gick bara till bättre i alla fall. Efter en angenäm bamsefrukost serverad av Henky bar det av till stan.

Jag har hört att bärs, ballerinakex och underbart sällskap är jewligt bra. Ge mig mer. 

Anna Riksost Elwing mår ej bra. Nu ska jag pyssla om henne och hålla undan luggen när hon kräks. 

Kommentarer
Postat av: Jonna

Fick du mitt sms? Jag kanner mig dalig for att vi inte har pratat pa din fodelsedag nu.
Well sitter vid mitt skrivbord pa jobbet och dricker kaffe. Undra om man maste jobba ocksa?

2007-06-01 @ 14:11:31
Postat av: Karro

Yepp jag fick dit sms! Tack så hjärtligt! Jobba? HUH? Det tycker jag låter som en överdrift. Drick kaffe och var snygg istället.

2007-06-01 @ 16:06:30
Postat av: Jonna

nu låter du arg!!?

2007-06-01 @ 20:58:48
Postat av: Karro

NEJ! Jag är verkligen inte arg :D Jag tycker att du ska dricka kaffe och vara snygg juh!

2007-06-01 @ 22:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback