Gay.

90271-14

Äntligen en utandning den här veckan. Fast jag ska inte klaga: solen skiner, jag har vattenmelon och Anna var här i helgen. Det var gay såklart. Vi gungade fläsk och satt på en sten i skogen. Und so weiter und so weiter, som min tjeckiske klasskamrat i Tyskland sa.

Jag gillar alla diffusa kunder som kommer in på hemköp och har köpt cirka sex frallor och vill ha det på typ hundra. Jaha, då tar jag betalt för sjuk frallor och drar kortet på 103,50. BURNED!

Inatt vill jag gärna sova lite som omväxling. Pappa anklagar mig för att vara uppe och äta. Det är inte sanning natürlich. Jag äter bara alvedon.

Dagens fråga är varför jag sitter här när vädret är vackert. Det kommer vi aldrig få svar på. Tjoho.

Kommentarer
Postat av: gay

hohoho. notera skinn-skillnaden på oss. hihi.
du är min gay.

2007-03-28 @ 21:44:18
Postat av: Karolina

Haha skinn-skillnaden?! MOHAHA det måste vara ett nytt uttryck. Du är die Gayin.

2007-03-30 @ 10:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback