Girlie girlie, rise and curry.

Idag kommer gayanna hit. Hurra hurra hurra! Det ska bli sköj. Emelielibeling kunde dock inte lysa upp Gnosjö med sin närvaro. Jag tröstar mig med att det kommer fler tillfällen.

Ikväll blir det Gisleparken (huh bara namnet ger mig dåliga vibbar men vad annat kan man uppbringa i dessa kulturfattiga trakter?). Hur eller hur så ska Melody Club spela. (även där gäller väl referensramen för bra musik GGVV-regionens kommungränser) Men jag tänker att det kan bli lite lagom berusat och lättdansat. Och jag menar: Anna är ju med.

Jag har städat mitt rum också. Mest för att vederbörande som ska sova på mitt golv inte ska dö av en allergisk reaktion men också för att det behövdes städas. KSCHING?

Solen skiner, det är lördag, jag är ledig hela helgen och imorgon är det våffeldagen.

Och människorna: Glöm för helvete inte bort att ta ställning i frågan om den nylanserade Girlie-glassen från GB. Jag menar det måste nog vara det största problemet vi har att ta itu med i dagens samhälle.

Kommentarer
Postat av: GAY!

hihihihi. du bist meine liebling! <3

2007-03-24 @ 11:41:41
Postat av: Karolina

Und du bist die Gaykönigin!

2007-03-29 @ 09:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback