Never sad always gay.

Woho - never sad always gay. En del har det minsann bra som jämt och ständigt får angenäma brev med diverse innehåll i brevlådan. Dessvärre är jag en sucker på att skriva tillbaka. Saari.

Solen skiner fortfarande och glassförsäljningen är på topp. Igår kom en kille från GB när vi skulle stänga för att fylla upp våra sinande frysboxar. Han var som man säger lite försenad. Jag sprang in i honom på lagret där han stod med sina tvålitersbunkar. "Ehm jag har lite som ska ner i källaren. Hur gör jag då?" Jag visste inte riktigt vad jag skulle svara. Vadå hur man gör? Jag var tyst den där hundradelen för länge för han skynda sig att tillägga: "Ja, alltså har ni någon hiss eller är det bara att börja bära?" Det komiska var att han stod precis utanför hissen. Så jag skrattade mitt elakaste gapskratt och öppnade hissdörren åt honom. Stackars människa. På övertid och allt.

Här sitter jag och hycklar med en mineralvatten från Lidl. Jag borde skämmas alternativt bli gay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback