Noch ein Schnäppchen!

Tjoh. Nu har jag köpt skor för 1200 svenska riksdaler. Och inte några balla glidarskor som man kan använda für immer und dich utan ett par träningsskor. Mor och far hetsade mig till detta fynd - jag fick ju faktiskt ett par strumpor på köpet. Ksching, hurra för Sören och trumvirvel!

Så idag ska jag träna är tanken. Pappa ska hjälpa mig att hitta en bra runda. Intresseklubben antecknar, jag vet. Men ibland måste man få ge sken av att man har karaktär.

Ikväll ska jag till den bästa av alla Emiles i världen. Jagboribor. Förutom att hon utgör ett av några få underbara inslag i mitt liv så är hon bakfull. Länge leve bakfyllan, barnfyllan och kreditkunderna på Hemköp.

Äggäggäggäggäggäggäggäggäggäggäggäggägg. Mumma.

Kommentarer
Postat av: genau

ich bin den Bäste

2007-03-11 @ 21:08:05
Postat av: Karolina

Ja selbstverständlich!

2007-03-11 @ 21:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback