Noch ein schönes Wochenende.

Tjoho. Idag är det söndag och idag är det arbetsdag. Dessutom vilar hela butiken på mina axlar idag för jag är den enda ordinarie (kschingvadproffsigtdetlät) som jobbar. Lite nervös blir man allt när man sådär i sista stund själv kommer på att fråga om man ska larma av när man anländer på morgonen och de andra skrattar att de visst glömt att tala om det. Jaja, halvaprisetköttbullar och smörgåstårta it is.

Jag måste även börja planera min nästa tyskundervisning. Kanske vi skulle ta och hugga in på alla underbara verb. Keine Ahnung.

För övrigt har jag sökt till universitetet. Och jag som vill åka till Sydamerika. Hmpf.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag har också sökt, men åker till Ecuador i mitten på augusti. Göttans!

2007-03-18 @ 17:52:26
Postat av: Karolina

ÅHÅ! Jag är inte alls avundsjuk.

2007-03-19 @ 11:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback