Poo.

Herregud. När ska jag återfå min karaktär? Jag känner att jag gärna hade skrivit en självdestruktiv mening här men jag ska skona alla från mitt självförakt. Det blir inte bättre av att sprida dåliga vibbar till andra. Eller jo, ibland känns det i alla fall bättre. Men whatafuck. Jag vann ju tjugo kronor idag på min tianlott. Hurra för Sören!

Man åldras av att jobba som kassörska. Man slänger sig med "ordspråk" som: "Ögonen är ju det första man blir blind på", man köper trisslotter i hopp om att typ vinna sig en framtid, man tycker att kupongerbjudande inte är så dumt ändå och man beklagar sig över de bittra löpsedlarna.

Det är som Julia sa. Man tittar på Wallander och tycker inte att de är dåliga. Det är en bra referens för medelåldern.

På fredag kommer Oma. Äntligen. Vi ska dricka bärs och vara glada och tjocka. Hon är världens bästa mormor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback