Amputera mig.

En man kommer in på Hemköp i Gnosjö. Det är eftermiddag och jag vill dö. Han lastar upp en blombukett och en burk kattmat på bandet. Jag hälsar slött men artigt. Plötsligt utbrister en man längre bak i kön:
- Jaha! Det blir blommor till mor och mat till dig själv! Vad är det man säger? Whiskas om han själv får välja? HA HA HA.
- Ja, just det. Jag är inne i en ekonomisk kris just nu.
Sen lämnar de båda männen butiken och jag känner att YES, bara en timme kvar till stängning.

Utöver detta lustfyllda besök på mors dag så var det inne en man med en t-shirt där det stod:

The USA has Bill Clinton and Stevie Wonder -
Sweden has Göran Persson, no cash, no hope -
no Wonder!

Kommentarer
Postat av: käsekeso

HAHAHAHAHAHA! en sån ska man inskaffa sig!
alt. en där det står: the world need more trees not bushes.

2007-05-28 @ 11:59:16
Postat av: Karro

Heck yes! Vi bordert!

2007-05-28 @ 12:28:13
Postat av: keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeso!

TABLE!

2007-05-28 @ 12:43:38
Postat av: Karro

BORDMAN

2007-05-28 @ 13:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback