Det händer alla någon gång?

polly jean säger:
vet du vad jag gjorde nyss

polly jean säger:
jag aktivierade vårt larm!!!

polly jean säger:
HAHAHAHAHAHAHAHA

Karolina säger:
Jag som tänkte gissa på knurka!

polly jean säger:
askul ju, för när det aktivieras typ så ringer securitas så ska man säga en kod liksom

polly jean säger:
den kom jag ej ihåg!!!!

polly jean säger:
HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Karolina säger:
HAHAHAHA

Karolina säger:
*hånskrattar*

polly jean säger:
så jag bah: eh jag måste ringa till mamma eller pappa

Karolina säger:
Hur faen aktiverar man ett larm?

polly jean säger:
hon bah: ah då ringer jag tillbaka om fem min

polly jean säger:
så ringde jag pappa och han kom inte heller ihåg koden!!!!

polly jean säger:
HAHAHAHAH JAG DOG!

polly jean säger:
så hittade jag inte numret till mammas jobb & pappa kunde inte det heller (slutsats min pappa är senil)

polly jean säger:
så ringde securitastjejen igen och jag bah: pappa kunde inte heller men han trodde det slutade på 81, hon bah: näe det gör det inte..

polly jean säger:

HAHAHA JAG BAH. NÄHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

polly jean säger:
så hon bah: jag måste tyvärr skicka ut en patrull då

polly jean säger:
JAG DOG ÄNNU MEr

polly jean säger:
så hittade jag mamma nummer så svarade ingen,

polly jean säger:
baaaaaaaaaaajs

polly jean säger:
HAHA

polly jean säger:
sen fick jag tag i henne så fick jag ringa larmcentralen igen så att de återkallade den jävla patrullen typ

polly jean säger:
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAa

polly jean säger:
the end.


Kommentarer
Postat av: en ost med bara tre hål som räknas

TACK SOM FAN! jag älskar dig också. *muttrar*

2007-05-24 @ 12:56:01
Postat av: Karro

*fnissar*

2007-05-24 @ 13:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback