Ein Bier für die Oma, bitte.

Kursförteckning
År 1

Engelska/franska/tyska 60 hp

År 2
Statsvetenskap 60 hp

År 3
Statsvetenskap eller engelska/franska/tyska 30 hp
Praktikarbete, 30 hp

Alltså min hjärna jublar. Jag längtar så.

På fredag kommer mormor och Ellie. Äkta syskonkärlek där vill jag lova: du behöver inte vara rädd, jag håller i dig. Kein Alkohol ist auch keine Lösung. Så kan det gå när inte haspen är på och så vidare och så vidare.

Jag ska baka Streuselkuchen bara för att mitt hjärta är gjort av smör.


Kommentarer
Postat av: Lucy

alltså karro streuselkuchen! jag dör

Postat av: Karro

Det är faen fina grejer!

2007-05-23 @ 17:03:26
Postat av: annapanna

himla trevliga kurser du ska plugga!

2007-05-23 @ 21:54:02
URL: http://dieanna.webblogg.se
Postat av: Karro

I know. Jag känner mig jewligt trevlig!

2007-05-23 @ 22:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback