Smidig som ett kassaskåp.

Ellie und Oma sind hier. Det är så underbart att sitta där och lyssna på deras tyska ordspråk, tyska uttryck och framförallt deras tyska uttal. De har just givit skönheten ett ansikte.

Lilla Oma har dock ramlat på gården och har ont i revbenen. Men eftersom hon är optimismen själv så gör det inget: man kan ju sova på andra sidan!

Själv kan jag i princip inte gå. Citat: jag trodde det var mormor som var ute och gick slut citat. Det är ju tur att min bror är så smidig och smal.

Nu klipper dansken gräsmattan och jag funderar allvarligt på att kontakta brandkåren. Hela kvarteret är numera täckt av rök. Han kanske råkade köra över sina haschplantor alternativt har han en koldriven gräsklippare. No offense men det är ju pölsemannen själv vi talar om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback