Vem vann melodifestivalen?

Vid matbordet hos familjen Boberg. Tobias tar till orda.
- Haha det är ju ett skämt att du ska plugga! Du kan ju typ skriva ett brev: "Ich heiße Karolina und meine Hobbys ist pssschh (ljudet av när en ölburk öppnas)"
- Är det någon som har förutsättningar att plugga i den här familjen så är det väl jag? Och förresten böjde du verbet fel!
- Du kommer inte heller kunna böja några verb när du sitter där på campus, full som en tunna!

Min tyska granne kom och gratulerade mig. Hon sjöng på svenska och gav mig choklad och ett presentkort på 1000 svenska riksdaler. Vad faen säger man? Vielen Dank?

- HALLÅ VEM VANN MELODIFESTIVALEN?
- Serbien?
- Meeeeeeeeeeeen! (kastar en stol i golvet) Det var ju inte det jag menade!

Min syster har en allvarlig störning.

Kommentarer
Postat av: annapanna

shit, 1000kr! grattis iafl!

Postat av: Karro

Danke!

2007-05-30 @ 15:02:53
Postat av: julia

alltså, tyskar är bra skit.
du är också bra skit.

2007-05-30 @ 17:41:35
Postat av: Karro

Tyskar är faen bra skit. Och du också!

2007-06-01 @ 12:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback