Lunch.

Min första riktiga föreläsning. Jag är positivt överraskad ändå. Man blir liksom inte jättetrött i huvudet och det är till och med intressant. Plus att man får lyssna på klassisk musik i pausen. Tänk om jag blir kulturell nu?

Jag åker nog hem idag och står till Hemköps förfogande. It is a win win situation. Jag kommer vara konstant fattig i minst tre år. Man får göra det bästa av situationen.

Kristoffer säger:

ta gärna med dig mat till föreläsningen också..det kommer öka din akademiska trovärdighet med 12%

Kristoffer säger:

10 till om du har kaffe och kaka med dig


Kommentarer
Postat av: Jonna

jag fattade

2007-09-05 @ 16:53:58
Postat av: Karro

HAHA! YES!

2007-09-05 @ 17:33:16
Postat av: Kristoffer

HAHAH! YESS! Jag är med på ett hörn i din blogg igen! snacka om att bli erkänd! Nästan som att vinna en duell mot Errol Flynn och sedan blygsamt hävda att man inte alls gått och väntat på det.

2007-09-06 @ 17:39:18
Postat av: Karro

Hoehoe, grattis! :)

2007-09-06 @ 19:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback