Nicht geil.

Vad är det för fel i huvudet när det liksom ilar och spränger i omgångar? Och ibland känns det jättebra?

Nu ska jag i alla fall röra på mig. Det kanske hjälper. Sen ska jag överväga att vara stundentenlig och besöka stallarna. Det beror sig på vilket läge mitt huvud befinner sig i. Det är hälsosamt att blanda alvedon och alkohol annars har jag hört. Gärna mycket alvedon.

Uew, jag måste börja packa ihop alla min saker. Och ställa in mig på att SJ kommer bli min bästa vän en månad framöver. Hurray.

Kommentarer
Postat av: Julia

Blanda på. Det är ingen fara. Det enda som kan hända är att du tappar förmågan att räkna antalet tabletter så att du överdoserar och då blir paj i magen. Men så full skulle du ju aldrig bli, Karro lilla.

2007-09-25 @ 18:41:28
Postat av: Karro

Du har svaren på allt doktor Andrén! TACK! :D

2007-09-25 @ 19:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback