I Kjelles bar är alla välkomna.

Nu är det över - festen i Kjelles bar. Den var fabulös naturligtvis. Kvällen avrundades dock redan framåt halv tolv, r
eftersom värdinnan led av sömnbrist. Kanske var ldet ika bra, då jag inte gjorde sanning av mitt ordval "att rangla hem". Alltså: jag har pluggat idag.

Det här med att promota Kjelles bar känns lite som mitt livs uppgift. Jag menar: vem ska annars göra det? Det vore ju inte så trovärdigt om Jonna gjorde det, då hon är minst sagt nära besläktad med ägaren. Och om ägaren själv skulle stå för reklamen, hade han eventuellt kunnat framstå som lite väl självgod. Och det vore ju att få en felaktig bild av hjärnan bakom Kjelles bar. Hur som helst så har jag lovat att avslöja adressen - när jag har lika många läsare som blondinbella. Ain't gonna happen.


Kom ihåg: i Kjelles bar är ALLA välkomna. (OBS: lägg märke till gayvodkan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback