Öst, väst, nord, syd.

Jag har en sjuk träningsvärk i ryggen. Att slåss på koreograferat kommando sätter sina spår. Idag blir det dans - komm wir tanzen auf dem Tisch, bis der Tisch zusammenbricht!

Öst, väst, nord, syd - nej det är inte ett hån mot Kristoffer, det är titeln på en bok jag kämpar med. Eller kämpar kanske var att ta i. Hur som helst så blir man så skönt sömnig så fort man öppnar den. Jag antar att jag får lägga stor vikt vid den ändå, eftersom föreläsningarna lämnar en hel del att önska.

Varför dör alla mina växter? De får ju vatten vid ett flertal tillfällen i månaden OCH jag tittar kärleksfullt på dem minst en gång om dagen. Och så går de och dör ifrån mig, en efter en. Jag förstår varför det finns en marknad för plastblommor. Det är människor som jag som överväger att köpa dem. Och Emelie såklart, fast hon tror ju att de är riktiga växter.

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte så men du de var så tokigt verkliga. och ja, jag är ett pucko. men du gillart! <3

2008-11-12 @ 17:00:13
Postat av: Karolina

I LOVE YOU (och din mamma som faktiskt har ett sådant förtroende för dig, du skulle faktiskt kunna sköta en plastväxt)

2008-11-12 @ 17:02:05
Postat av: Jonna

Jag har givetvis plastväxter

2008-11-20 @ 12:09:12
Postat av: Karolina

YES! Du och jag Jonna!

2008-11-20 @ 13:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback