Agressiva undertoner.

Folk blir upprörda över olika saker. Kristoffer till exempel går upp i falsett över omstruktureringen i Paradis-chokladaskar. Jag får klappa honom på kinden när han utgjuter sitt hat över pärlnougaten. Ni vet den vita i mitten, som till och med kommer före ägglikören på äckelskalan. Andra människor tycker att miljöproblem är viktiga.

Dagens bästa är ett lyckat tentaresultat. Det finns många anledningar till att dricka öl, ofta. Detta är en av dem.

Min lägenhet ser ut som jag känner mig. Men det förtränger jag lite till. Lyssna, och glöm kamrater.

Kommentarer
Postat av: Carin

Grattis till tentan Karro! Det är ju alltid skönt när det går bra i skolan och tentor är aldrig roliga. Hehe, antar att du firade med en Becks från Deutschland. =)

2008-11-26 @ 12:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback