Öland igen

"Jag tänker på en vän som är så homofobisk,
att han inte kan ligga med tjejer
för de har ju legat med
andra killar innan.
Han ville inte vara nån indirekt bög.
Han ville inte heller vara ensam
sa han
ha sa att han inte fick någon rätsida på det
han såg förbryllad ut."


Tack Emelie för (läs det med Värsta-språket-rösten som säger tack till olika språk): Bob Hansson, mina fyra röda snapsglas, logdans, kroppkakor, gos, Näsby marknad och André kan också få vara med på ett hörn.
Jag vill helt enkelt till Öland igen.

Imorgon ska jag jobba tio för många långa timmar på Hemköp innan jag packar ihop mig och drar till Jonna. Tio över sju utanför Konsum it is. Yeay, this will be the end höll jag på att skriva. Undra varför det kom så spontant? 

Kommentarer
Postat av: emeluff

du är mer välkommen tillbaka än någon annan. blir det för pissigt i berlin så kan du och jag rymma till öland och bli jagade av kor mitt i natten. det har indeed en terapeutisk verkan. jag ÄLSKAR dig min underbara galning. utan dig var öland en bajslort

2006-08-10 @ 22:23:36
Postat av: Anonym

jag kom på en sak oxå. jag måste få ett foto på dig min galning innan du åker. annars dööööör jag! =D

2006-08-11 @ 13:42:03
Postat av: Freaky Fridayy

Honey, be careful out there... See ya Wednesday!!! ;) X

2006-08-13 @ 18:54:42
Postat av: Karrobarro

Ett foto ska vi väl kunna ordna. I utbyte mot ett foto av dig min kära.

2006-08-14 @ 11:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback