Since you became a VIPerson it's like your problems have all worsened.

- Jaha var det bra så?
- Ja, det är bra så!
- Då blir det 173 kronor.
- Haha jag får inte upp min plånbok!
- Ajdå...
Mannen försöker gräva fram sin plånbok ur bakfickan men lyckas inte.
- Det var hemskt vad den har åkt ner långt...
- Haha!
Mannen fortsätter sina tappra försök att få fram sina pengar. Minuterna rullar, kön växer och han skrattar lite generat.
- Men då...jag fattar inte...
Efter många om och men lyckas han till slut få fram den.
- Det var som tusan! Att den kunde fastna så! utbrister han lättat. Sen vänder han sig mot paret bakom i kön och säger:
- Dagens I-landsproblem! För små byxor och för stor plånbok!
Han skrattar nöjt, drar sitt kort och frågar mig:
- Kan du ta det på tio tusen? Eller ta det på 300 förresten.

Jag lever fortfarande på helgen. Men jag tänker inte avslöja något här. Det vore ju inte så smart - faktiskt dumt till och med.

Till dagen skall bara tilläggas att vi på Hemköp är goda människor. Vi har skaffat ett gemensamt fadderbarn.

För övrigt var det roligt att läsa lönspecifikationen för en gångs skull.

Kommentarer
Postat av: uniteagainstmen

alltså, vad vore livet utan min alldeles egna galning. ikväll ska vi till vätterstranden och basketa lite.. very nice. men skulle hellre återuppleva helgen med dig 1000000000ggr om, det vet du.. har för övrigt ej hört av mig till daniel, "sex är för djur" muahahaha! en man som lät otroligt het över telefon ringde och undrade om han kunde komma hem till mig imorgon; visserligen för att kolla på min lägenhet men men. bulledarling henric och jag har allihopa enats om att han antagligen är en 300kg man i 30årsåldern som stalkar mig. hihi.. ska nog på popadelica iaf. den som lever får se njurar som jag brukar säga.. jaja .. jag älskar dig mest i hela världen, kom ihåg - glöm aldrig bort! my boo vi ses snart. pussar ämle

2007-04-25 @ 13:27:37
Postat av: Karro

Haha du är underbar!

2007-04-27 @ 13:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback