Det finns dumma frågor, uppenbarligen.

Jag är en sådan där som:

1. Tar ett äpple.
2. Vaknar tidigt när jag har sovmorgon.

Jag är alltså en mycket djup människa. Solen skiner, jag ska jobba och imorgon fyller min bror år och jag har ingen present. Jag är ganska nöjd med livet ändå. Det drabbar ju ingen fattig, som man säger.

- Hallå där! Du! Har ni inte ICA's hundmat?
- Ehm, näe. Det här är Hemköp.
- JA?! Men ni har väl varit ICA?
- Näe?
- Är du säker på det?
- Ja.
- Så ni har inte ICA's hundmat då?
- N e j.
- Jaha, då får jag väl ta Hemköps då.

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

HAHAHA!!
Vilken härlig kund!
Så ni har inte varit ICA då alltså..hmm.
Vad ska du köpa i present åt din bror då?

2007-08-06 @ 16:52:11
Postat av: Karro

Näe det har vi inte...eller vänta! JO just det, vi bytte i måndags. Jag vet inte vad jag ska köpa. Något fult kanske.

2007-08-06 @ 20:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback