Ur veien.

You try to feel but you can't wake up.
You try to touch but you can't wake up.
You're holding eyes and you don't wake up.
Increase the size and you don't wake up.
I do it backwards but I don't wake up.
Try to reverse but I don't wake up.
I sit astride but I still don't wake up.

Halleluja jag gick upp klockan fyra. Geld zurück zu meinem Glück i alla fall. Det händer mycket spännande vid den tiden på dygnet. Jag såg en polisbil två gånger exempelvis.

Det är väl ungefär så roligt jag har haft det idag. För att inte tala om gårdagen. Jag hade ångest hela kvällen över hur få timmar jag skulle få sova. Och det tog även ut sin rätt idag. Jag sov i baksätet medan mamma och pappa handlade på Lidl. Det skulle jag vilja kalla lidlhaft.

Men Geilo ska ordna upp mitt psyke. För hoppningsvis, bör tilläggas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback