Så kan det gå när inte haspen är på.

Hurra jag har jobbat idag.

Dagen började med att jag drömde en märkligt konstig dröm. Den handlade om att någon precis skulle öppna en dörr och precis när dörren ska öppnas rusar min bror in i rummet. Alltså, han gör det på riktigt - inte i drömmen. Han verkligen slänger upp dörren och vrålar: Ska du inte vakna nu ditt fetto?
Ja vänder på mig och ignorerar faktumet att klockan inte ens är sju och att jag börjar jobba klockan tio. Han har varit lycklig hela dagen.

Mina fem timmar mellan tio och tre har tillbringats i kassan. Jag har kommit på att jag verkligen inte är mig själv när jag sitter där och är trevlig. Inte så att mitt riktiga jag är otrevligt direkt men så trevlig är jag faktiskt inte.

Sen ska jag och Julia sätta fläsket i gungning. Per och Gudrun kan gå och lägga sig.

- Kommer det upp ett djur på vägen nu så döööödar jag det! MUAHAHAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback