Jag får inte plats i ostkylen på Hemköp.

Anna skriver snusk på sin blogg. (och jag är såklart inte inblandad)

funderingar över köttsliga lustar;

cons,
- man tappar massa örhängen & har knappt ett enda fullständigt par kvar
- den enda bra bh blir söndersliten
- man förlurar förnuft, omdöme & självkontroll
- man måste visa sig naken
- man får blåmärken på innanlåren
- underkläder blir borttappade i största allmänhet
- man måste ibland göra pinsamma besök på apoteket & sådär
- man kan bli utsatt för diverse konstiga fetischer

pros,
- MAN FÅR LIGGA (alt. KNURKA)!
- man kan bli utsatt för diverse konstiga fetischer

För övrigt fick jag en man på posten idag. Och ja, jag ska slita honom med (o)hälsan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback